fredag 31 januari 2014

Ett ben till...
 
När jag började med Busiga Mysan och BM Home så började jag faktiskt med att göra
och sälja smycken, då via dels min hemsida men också i befintlig butik (STIL, finns
ej idag). Eftersom jag fortfarande gör och har smycken kvar i företaget så har jag tänkte
att även visa dem här på bloggen. Självklart går det bra att beställa, kom ihåg att mäta
och skriva hur långt armbandet ska vara. Alla smycken kommer levererade i organzapåse.
 
 

Armband i prisklass fr 119 kr - 199 kr inkl moms
 
Armband med bl.a. glaschips, odlade sötvattens-
pärlor i olika storlekar och glitterpärlor
 
Armband med Jadestenar i vitt och facett-
slipade glaspärlor

Armband med glaschips och små silverpärlor

Tre-radigt armband med dekorativt lås

Armband med svarta fasettpärlor och strass

 Tre-radigt armband i rosa och silver, färgade
odlade sötvattenspärlor, cateye-och filigran-
pärlor och med ett dekorativt lås
 
 
 
Till sist önskar jag er en trevlig fredag och helg!
 
Kram Sanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar